Šodien ir piektdiena,  15. decembris - Johanna, Ilanna, Jana
Decembris, 2017  
P O T C Pk S Sv
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
AIZVĒRT
Mēneša jautājums
Vai ekonomiskā krīze Latvijā ir beigusies?
  • Aicinājums uz komunikāciju treniņiem ūdenstūrisma uzņēmējiem kā veiksmīgāk sadarboties ar klientiem
    01.04.2015

    Apsveicot ar jaunās laivošanas sezonas sākumu, Rīgas plānošanas reģions sadarbībā ar projekta “Riverways” partneriem aicina ūdenstūrisma uzņēmējus, kas tiecas pēc augstiem sasniegumiem pakalpojumu efektīvas pārdošanas un klientu apkalpošanas jomās, uz radošu, interaktīvu komunikācijas un sadarbības treniņu par to, kā veiksmīgāk sadzīvot ar klientiem un aizvadīt nākamās tūrisma sezonas ienesīgi un maksimāli pozitīvā noskaņojumā. 

    Praktiskais komunikācijas un sadarbības treniņš “Vai laivotājam vienmēr taisnība?”  tiks organizēts kā vienas dienas bezmaksas pasākums 3 vietās :
    -          14.aprīlī Kuldīgā (Restorānā Ventas krastā BANGERT’S, Pils ielā 1, Kuldīgā),
    -          21.aprīlī Priekuļos (Viesnīcā TIGRA,  Veidenbauma ielā 2, Priekuļos),
    -          28.aprīlī Rīgā.(Latvijas Zinātņu akadēmijā, Akadēmijas laukumā 1, Rīgā). 
     
    Dalība seminārā ir ar iepriekšēju pieteikšanos: tālrunis: +371 20207092 vai e-pasts:ei@lza.lv
     
     
    Aicinu Jūs izvēlēties sev ērtāko no norises vietām, kā arī izmantot Rīgas semināru, ja radušies jautājumi un pārdomas Vidzemes vai Kurzemes semināros.  
     
    Semināra darba kārtība:
    09.00–10.00
    Dalībnieku reģistrācija. Rīta kafija
     
    10.00–12.00
     
    Ievads. Slepenā viesa eksperimenta rezultāti /Eksperimentā atklāto problēmu analīze. Diskusija: Kad Tu pēdējo reizi biji ūdenstūrisma „klienta kurpēs”?/
    12.00–12.30
    Kafijas pauze
    12.30–14.30
    Netiešā komunikācija un pakalpojumu pārdošana /Tālruņa sarunas tehnikas, sarakste ar klientu, apkalpošanas ētika, darbs ar iebildumiem, IT tehnoloģiju izmantošana u.c./
    14.30–15.00
    Kafijas pauze
    15.00–17.00
    Tiešā komunikācija un saskarsme ar klientu /Klātienes komunikācijas nozīme un pamatprincipi, maršruta veidošanas principi un informācijas sniegšana, saskarsmes valoda un kultūra u.c./
     
    Treniņa tēmas balstītas uz 2014.gada vasaras sezonā veikto “slepenā viesa” pētījumu, kad pētījuma veicēji tēloja tūristus un apmeklēja vairāk kā 30 ūdenstūrisma pakalpojumu sniedzējus Kurzemē, Pierīgā un Vidzemē. Iesējams, to vidū bija arī Jūsu uzņēmums. Secinājumi par piedzīvoto – gan veiksmīga sadarbība, gan kļūmes un traģikomiskas situācijas – apkopoti, lai izstrādātu vispārējos kvalitātes kritērijus ūdenstūrisma pakalpojumiem. Nu, kad darbs tuvojas noslēgumam, lielāko daļu tēmu piedāvājam izdiskutēt, baltoties uz reāliem piemēriem ‘iz dzīves’, klātienē  (kļūmīgo situāciju autori nosaukti netiks!).
     
    Pēc treniņa:
    - Par dalību seminārā dalībnieki saņems Latvijas Zinātņu akadēmijas Ekonomikas institūta sertifikātu,
    - interesentiem būs iespēja pieteikties uz individuālu konsultāciju; intereses gadījumā  pasākuma laikā sazinieties ar organizatoriem!
     
    ----
    Treniņš tiek organizēts Igaunijas - Latvijas Pārrobežu sadarbības programmas 2007.-2013.gadam finansētā projekta „ŪDENSTŪRISMA KĀ DABAS UN AKTĪVĀ TŪRISMA KOMPONENTES ATTĪSTĪBA LATVIJĀ UN IGAUNIJĀ” (Riverways), EU 43385 ietvaros. 
     
     
     
     
     
     
    Sagatavoja: 
    Liesma Grīnberga
    Tālr. 26462335
    E-pasts: liesma.grinberga@rpr.gov.lv 
     
     
     
     
     
    © Rīgas plānošanas reģions. 2007. E-pasts: rpr@rpr.gov.lv
    Izstrāde: ALT RD Interneta risinājumi